Fukt, flyg, pinkys, efterträdare och värme

Nu har hemfärden börjat så smått... I Måndags lämnade jag min barre där jag varit sambo med Staffan och Christer i ca 5,5 mån för att flytta till ett tält inne på campen. Detta för att min efterträdare skall in i den barren.
Det är inga bekymmer att bo i tälten, vi har samma typ av sängar som i barren men lite minder utrymme samt att tältet läcker... Till detta så regnade större delen av förra veckan samt början på denna så det var blött i hela tältet. Vi försökte få ut fukten genom att vrida på lite värme men detta gjorde att på morgonen efter var allt dyngsurt av fukten=) Bra start....

I Onsdags skulle min efterträdare, Kenneth, komma. Men då det var dax för dem att borda planet i Sverige för avfärd hit fick de reda på att de inte fick åka... Problem med något överflygningstillstånd! Detta gjorde att deras nedrotation blev 48 timmar sena! Bra start....
Men nu är de äntligen på plats och imorgon börjar överlämningen efter deta att det obligatoriska programmet genomförts.

Idag har det varit 35 grader i skuggan här! Jag tog möjligheten att sola ca 1,5 timme mellan 1130 och 1300 när det var som varmast! Efter det så blev det 1 timme beachvolley så nu är huden lite stram ;-)

10 dagar kvar sen hem till älsklingen!! =)


/Dennis



P.S Pinky, vad är det? En färsking här nere! Varför namnet? De har så fin rosa hud innan solen gjort sitt...=) D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback