Merry X-Mas!!

God Jul!!!

24 december 2008, det är sol, 10 grader ute och jag befinner mig ca 600 mil från där jag borde vara! Hos Marina...

Jag tycker att det är riktigt tråkigt att befinna mig här nere just vid denna tiden.... Julmusiken sprakar ur dator högtalarna och jag tänker bara på hur det skulle vara att vara hemma, hemma med Marina. Mysa och pyssla och bara ta det lugnt.....

Dagen började med en fotpatrull i området runt campen kl 0600 (!) för att sedan fortsätta med lite frukost. Nu har jag jobbat undan huvuddelen av dagens jobb, men jag måste ut och rulla lite mer idag.... Sen blir det stort julbord vid 1800=) Efter det blir det nog en öl på mässen;-) Har bara druckigt öl på mässen en kväll här tidigare, det var när OR roterade hem. För mig var det en sorge öl och för OR förmodligen en glädje öl=)

I lördags kom det flyg från Sverige fullt med paket och julmat!!! Jag fick paket från Ola, Gustaf, Olle H samt två stycken från älsklingen=) Det var allt från golfklubbor och stabsportföljer till sängkläder och böcker=) Det var mycket uppskattat!

Än en gång GOD JUL och hoppas alla får en trevlig dag och kväll!!!

Kramar D







Kommentarer
Postat av: Danny Regnér

Tjena mannen, hoppas allt é bra där nere. Själv så är jag i norrland, -10 grader, sloter och snö. Tänker på dig ibland (okey det lät lite gayigt, men vi har ju dock tillbringat tid i Stöten tillsammans, så det säger väl allt) o hoppas att du har det lika bra som jag hade det där nere.



I alla fall, ha en god jul och ett gott nytt år.



Danny

2008-12-25 @ 16:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback